Monday, 15 July 2013

p.o.i.n.t.l.e.s.s

Assalamualaikum w.b.t =)


tiba-tiba hati ini rasa sangat terpanggil untuk update new entry..
 bhahhahah!
okehbaiii~ -.-' huh!

lama sudah nda menaip. malas ba.
selalu idea mencurah-curah sudah ni..
sekali malas mo menaip.
sekali time2 rajin pula idea ciput.
kosong jak. nda tau mau taip apa. harhar~
okay. apa benda mau cerita ni hari?? merepek2 jak la kan.
lama-lama ada la tu point.

tadi saya baca la blog kawan-kawan saya...
mamal, nieraa, atynn
rindu diorang :'(

like, huh??
seriouslyy???


muahahhahaha...
yaaaa.. betuuul.
windu. windu. winduuuuu
balik sabah ni mau jumpa diorang..
tapi semua jauh2 di sandakan.. hurmmm. :(

sekarang ni semua tengah cuti..
semua tengah part time..
sambil-sambil tunggu register sambung degree september ni kan..
saya ni seja yang nda pandai cuti.
cuti pun nda dapat balik sabah.
kawan2 yg dekat sini pun balik2 sudah holiday p sabah
saya yang orang sabah ni pulak susah betul mau tepulang..
haihhhh -.-'

kawan-kawan semua membesar dengan baik.
membesar dengan cantik-cantik, comel-comel..
hmmmmm :)
saya happy tengok life diorang..
saya ni lagi yang nda pandai berubah.
berfoya-foya jak tau. heeee

ada jugak kawan-kawan yang langsung tiada khabar berita.
dulu rapat gilak.
tapi sekarang nda tau la apa cerita.
kadang-kadang saya rasa saya jak yang excited mau tau pasal diorang
kadang-kadang rasa kena lupa.
sebab saya jak yang selalu tiada. : |
n nda hairan la kan kalau one day saya awkward sudah sama diorang.
haha. nda mustahil ba kan.. :)

hmm.. yang penting diorang happy dengan hidup diorang.
semua orang ada life masing-masing kan. :)
so, don't over thinking la angah.
life must go on.
apa yang penting hidup ko.
kumbang bukan seekor.
bunga bukan sekuntum..
kawan bukan seorang.
ahaaatttss~~ ok tiada kaitan.
abaikan.
haha.
eh, ada kaitan juga ba sikit.. haishh..
pandai-pandai la kamu kasi kait k. :D

okehbaiii~~
mau tidur.
besok kelas kul 8.30 pagi.
n now 2.45 pagi.. :)









0 comments:

Post a Comment